Coronavirus

13 december 2020

 

We zijn gestopt met de updates over alle verschillende landen en wat wel mag en wat niet. Momenteel is het erg beperkt wat er mogelijk is en nemen we 7 a 8 weken voor vertrek contact op met de klant om de situatie te bespreken en gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Wij zijn een reisbureau en bieden een pakketreis aan. Daarom zijn wij verplicht om de geboekte reis in het uiterste geval ook aan de gast te vergoeden als men dat wil. Dat kan als op basis van de geldende regels van het land het niet mogelijk is om erheen te reizen. Deze beslissing wordt uiterlijk twee weken voor vertrek door ons genomen.

Echter verzoeken we al onze gasten in eerste instantie om de reis te verplaatsen. Dat heeft ruim 95 % van onze gasten in de afgelopen periode ook gedaan en is voor iedereen het beste. Het is allemaal veel extra werk voor ons maar dat is altijd beter dan volledig annuleren. In de basis wordt de reis voor hetzelfde bedrag aangeboden. Het kan echter voorkomen dat een onderdeel van de reis in prijs hoger of lager wordt. Als dat het geval is wordt het totaalbedrag daardoor ook aangepast voor de nieuwe reisdatum.

Concreet komt het erop neer dat je dus de keuze hebt om de reis te verplaatsen naar een nieuwe datum of om je geld terug te krijgen in het geval het niet mogelijk het land van bestemming in te reizen. Bij annulering van de reis hanteren we het bedrag van 25 euro boekingskosten die we niet restitueren.